Jag går in i ett hus med olika rum där det är glas för dörrarna. Innanför varje glasdörr pågår olika aktiviteter. Jag får själv välja vilket rum jag vill delta i för att sedan gå vidare till nästa och sen nästa.
Jag går in i ett rum där två tjejer ligger i en 69:a och tungslickar varandra. Det hettar i kroppen av att se detta skådespel och musen blir alldeles våt och fuktig. Går vidare och kikar nyfiket in i nästa rum där en kille blir väl omhändertagen av tre tjejer.
Jag passerar förbi och väljer ett rum där en kvinna onanerar med en dildo medan två killar tittar på och som börjar knulla henne utan förspel. En knullar henne i munnen och den andra i fittan.
Jag blir riktigt riktigt kåt och blöt i fittan av se henne knullas så hårt. Jag känner hur jag börjar darra av längtan i kroppen. Killen som munknullar tjejen uppmärksammar mig i rummet och drar ut sin kuk ur kvinnans mun. Han pekar först på mig och sen på sin kuk och jag ställer mig villigt på knä för att få suga av honom.
Min tunga vidrör först ollonet och den hårda kuken ryser till av välbehag. Mina läppar omsluter ollonet och jag suger kuken i min mun, fram och tillbaka helt rytmiskt. Samtidigt håller jag ihop mina läppar och han är fullkomligt stenhård. Han vänder mig mot väggen och tar båda sina händer och håller om mitt huvud och börjar bestämma takten själv. Jag har inget att säga till om längre. Han börjar röra sig snabbare och snabbare samtidgt som han stönar högt. Stötarna blir hårdare och kommer djupare in i min mun ungefär som han fantiserar om att han knullar min fitta.
Upptryckt mot väggen kan jag inte backa utan måste ta emot honom djupt ner i munhålan. Jag tittar upp och ser hur han med halvslutna ögon njuter av munknulla mig.
Jag känner att han är på väg att komma och han drar ut sin kuk. Jag sträcker min tunga och första satsen landar med en salt smak. Andra satsen sprutar han längre in i min mun och jag sväljer villigt. Jag slickar mig nöjt kring munnen.
Tjejen och killen i sängen närmar sig sin grand final, han knullar henne allt snabbare. Det enda som hörs i rummet är hennes och hans stönande blandat med där plaskande ljudet som uppstår när pungkulorna klatschar mot en våt rinnande fitta. Det tar bara några minuter och så kommer de kraftigt efter varandra. Killen sjunker trött ner på sängen medan kvinnan ser ut som om hon vill ha mer.
Jag som hittills bara varit intresserad av killar finner henne attraktiv och kan inte låta bli att svepa med blicken över henne nakna fuktiga kropp och hjälplöst fastnar min blick på hennes kladdiga mus.
Killen som precis munknullat mig ber kvinnan att ta av mig mina kläder. Hon smeker av mig kläderna och jag upplever en känsla kåthet och rädsla. Jag har inte fantiserat om tjejer tidigare utan bara om killar. Nu stod en naken och kåt kvinna framför mig och hon såg ut att gilla vad hon tittade på.
En minnesbild från första rummet med de två tjejerna i en 69:a sveper genom mitt huvud. Jag känner mig påverkad av all sexaktivitet i rummet, som om jag druckit flera glas rödvin. Kvinnan tar sin hand och stryker med fingret över min skåra. Hennes fingrar blir blöta och hon fortsätter vant att smeka mig. Jag känner hur jag rycker till
i hela kroppen av förbjudenhet och upphetsning. Hon böjer sig fram för att kyssa mig på munnen. Jag är inte riktigt mogen för att tungkyssas utan lägger mitt finger för hennes mun för att hindra hennes tunga från att komma in i min mun. Istället tar kvinnan mitt finger i sin mun och börjar suga samtidigt som hennes fingrar börjar fingerpulla mig.
En av killarna klappar med sina händer på sängen för att markera att vi kvinnor ska fortsätta i sängen. Jag lägger mig på rygg och kvinnan särar mina ben. Hon drar sina naglar på insidan av mina lår och jag känner hur det rinner ur fittan. Hon fortsätter att fingerpulla mig och jag stönar högt.
Jag smeker mina bröst samtidigt som min fitta nu börjar fingerknullas av kvinnan. Hon juckar hårt och snabbt samtidigt som jag motjuckar. Efter några minuter drar hon ur fingrarna och jag känner en besvikelse. Jag vill inte sluta utan bara få ge mig hän. Kvinnan ser mig i ögon och slickar sina läppar med tungan. Läpparna blir våta av hennes saliv och hon gör en rörelse med tungan mellan läpparna. Det går inte att undgå att förstå att hon vill slicka min fitta. Jag nickar jakande och sluter mina ögon. Hon böjer ner ansiktet mellan mina lår och hennes tunga vidrör lätt min svullna klitta. Hon bearbetar klittan varsamt, varierar med cirklar och åttor. Jag lyfter upp höfterna för att komma närmare hennes tunga. Min fitta pulserar av kåthet.
En kille lägger en kudde under mina skinkor och kvinnan kommer åt att slicka mig ännu bättre.
Jag stönar av kåthet och kvinnan tittar upp på mig och hon är alldeles kladdig kring munnen av min fittsaft. En av killarna håller om mina armar. Kvinnan reser sig från min fitta och kryper sakta framåt över min kropp. Hennes bröstvårtor stryks över mina lika styva bröstvårtor. Forfarande kladdig i ansiktet av min fittsaft slickar hon sina läppar med sin tunga och den här gången förstår jag att hon inte vill slicka min fitta utan min tunga. Jag känner plötsligt olust. Men nu håller den ena killen fast mina armar och den andra mitt huvud. Jag är helt kåt och håller mitt huvud stilla. Kvinnan slickar mina läppar med sin tunga som smakar av min fittsaft. Hennes tunga är stark och hon pressar in den i min mun. Samtidigt som jag vill göra motstånd är jag så kåt att jag låter mig bli ordentligt tungkysst. Mina fittsafters om är blandade med kvinnans saliv blandas nu med min saliv.
Efter att ha tungkysst mig ordentligt slutar hon och återvänder till min fitta.
Killarna slänger fram en dildo på sängen och ber kvinnan att fortsätta slicka, men även att knulla dildon i min fitta medans hon slickar mig. Kvinnan gör som hon blir tillsagd. Hon fortsätter och slickar mig och jag tar dildon och suger på den i min mun för att den ska bli tillräckligt blöt och kunna glida in i fittan på mig lättare. Jag ger kvinnan dildon och hon hon leker lite först med den i skåran och runt klittan samtidigt som hon slickar mig med tungan.
Sen för hon in dildon sakta sakta. När ollonet på dildon är inne så kör hon in resten av dildon med en hård stöt.
Jag stönar högt av njutningen att fyllas av dildon.
Jag fortsätter att stöna av kåthet när jag knullas av dildon samtidigt som kvinnan slickar min fitta. Jag brukar ta lång tid på mig innan jag kommer men blandningen av förbjudenhet och kåthet gör att jag kommer snabbare än vanligt. Min fitta är plaskvåt när jag kommer och hela min kropp slappnar av.
Killarna har under vår liveshowe runkat upp sin kukar till
präktiga stånd och avslutar showen genom att spruta sin sperma på mina bröst.
Kvällen är ung och jag klär på mig och vandrar vidare för att utforska fler rum...