Go Back   Porr > Diskussioner & Annat > Sex och Samlevnad

Besök våra vänner för mer porr!
» Amatörer » Gratis-6.se » Free-6.se » Milfarkivet » Mogna-damer.se » Nakna svenskor
» Webcamsnusk » 6-6-6.se » Drknull.se » Sprutsugen.se » Gratis-erotik.se » Erotikarkivet
» Gratis nakenbilder » Unga-tjejer.se » Gratis-porr » Dr Porr » Gratis-porrfilmer » Gratis-porrbilder
» Unga tjejer » Porrbilder.dk » Erotiknoveller.com » Tjejer med Snopp » Modne-kvinder.dk » Norge Topp50
» Porrguide » Smygis » Vilseifittan.se » Gratiserotikk » Mailin Olsson » Sexbook.se
» Sexgumman.com » Porrsajter » Knullkompis.se » Knullkalas.se » Nr-6.com » Norgestopp100
» Sexkompis.se » Porrtoppen » Liveknull.se » Sexaben.dk » Knulltips.se » Norskebabes.com
» Sextopplistan » Porrsajter.nu » Erotiksidor.se » Phonesex.se » Knullguiden.se » Vuxentoppen.se
» Erotiska Filmer » Swedishtopp100 » Avsugningar.com » Erotiskafilmer.net » Sexzone.se » Sexarkivet.se

Besök fler vänner här!

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 05-25-2007, 12:15 AM   #1 (permalink)
Knullis rekryt

tobbe??'s Avatar

Hur ofta har ni sex??

En stilla undran. Hur ofta har ni sex / Hur ofta vill ni ha sex?? Själv får man till det nån gång i veckan men skulle nog vilja öka på det med ett par ggr. Till saken hör väll att jag har ett fast förhållande sedan 10 år. var ju bättre dom 5 första åren men sedan har det klingat av, det är synd tycker jag, men sånt är väll livet. eller?? vad har ni för erfarenheter??
tobbe?? besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 05-25-2007, 02:07 AM   #2 (permalink)
Administrator

Hmm känner igen det där med sexliv i långt förhållande,
Jag tror såhär man måste hitta på nya saker i sängen för att hålla sexlivet aktivt in med lite sexleksaker eller nåt=)

Nu var det inte det du frågade men läste nånstans att genomsnittsparet har sex ett par ggr i veckan.

Pimpz besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 05-31-2007, 08:30 AM   #3 (permalink)
Nybörjar-fluktare

Hm, jag tror ändå att svaren här kan vara missvisande. Dom som är ganska ointresserade av sex, och har det sällan, är antagligen inte inne här och skriver inlägg...
Pakratt besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 06-01-2007, 01:26 AM   #4 (permalink)
Underbar knullis

Whitedog_666's Avatar

Ja du vi försöker att ha minst en gång per dag. Men ibland kan det bli fler^^
Old 06-08-2007, 10:34 PM   #5 (permalink)
Nybörjar-fluktare

Jag har sex alldeles för sällan...
Kacka besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 07-27-2007, 11:49 PM   #6 (permalink)
Nybörjar-fluktare

med tre ungdjävlar så under 6 år blir det två ggr/månad... om tie år...då!
glasmästarn besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 07-28-2007, 12:04 AM   #7 (permalink)
hemlig77
Guest

varför inte överraska din sambo/fru med heta SMS. Blommor är en myt, inget går upp emot SMS som ett förspel på vad som ska komma. Se till att ungar har barnvakt och så börjar man skicka till sin respektive på morgonen när hon är på jobbet och så skickar man hela dagen. I ditt sista SMS har du givetvis skrivit att du vill att hon ligger i sängen och väntar på dig när du kommer hem från jobbet. Jag kan lova dig att hon ligger där och väntar på dig...
  Reply With Quote
Old 09-29-2007, 06:57 PM   #8 (permalink)
Fluktare

molinee's Avatar

Eftersom jag är singel så går det lite i perioder hur ofta jag har sex. Ibland flera gånger om dagen, ibland blir det inget på 2 veckor.
molinee besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-02-2007, 01:37 PM   #9 (permalink)
Fluktare

Send a message via MSN to Pelle81
Det är väl ca 3-5 ggr per vecka, beror på hur tänd min tjej är ;)
Pelle81 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 11-14-2007, 07:47 PM   #10 (permalink)
Nybörjar-fluktare

Efter ett tvåårigt samboförhållande med underbar mängd i början så har det nu blivit frustrerande. Det var nog ett par veckor om inte månad sedan den lille senast lektes av tillsammans med min sambo.

Ja, jag har försökt med blommor, sms, kel och lek hemma. Men jag får bara kommentaren att "vi kan väl mysa istället", och "måste det bara handla om sex".

Onanerar ett stort antal gånger i veckan för att dämpa lusten, men det räcker liksom inte till.

Så, ja en gång om dagen är bra för snoppen. Min sambo har dock andra nöjen i livet verkar det som...
Blandras besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 11-18-2007, 03:34 PM   #11 (permalink)
Underbar knullis

falkenpar's Avatar

så mycket som möjligt och så ofta som möjligt
falkenpar besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 12-02-2007, 07:41 PM   #12 (permalink)
Nybörjar-fluktare

känner igen mig där Blandras exact samma för mig å min sambo!fast innan när hon fick för sig att vi skulle ha barn ja då jävlar hände d saker!men nu har hon börjat jobba istället;)
wetwilly besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 01-06-2008, 03:38 PM   #13 (permalink)
Nybörjar-fluktare

Quote:
Originally Posted by tobbe?? View Post
En stilla undran. Hur ofta har ni sex / Hur ofta vill ni ha sex?? Själv får man till det nån gång i veckan men skulle nog vilja öka på det med ett par ggr. Till saken hör väll att jag har ett fast förhållande sedan 10 år. var ju bättre dom 5 första åren men sedan har det klingat av, det är synd tycker jag, men sånt är väll livet. eller?? vad har ni för erfarenheter??

Efter snart tre år i förhållandet är sexlivet underbart och ofta, det gäller att hålla det i liv och inte komma in i en tråkig rundgång, små överraskningar, komplimanger, gör nåt kul tillsammans, ordna barnvakt, när ni åker på semeser, snåla inte med boendet, se till att ha eget sovrum om ni åker m barn....
Tomas007 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 01-06-2008, 04:45 PM   #14 (permalink)
Nybörjar-fluktare

brukar bli iaf en gång om dagen om jag är med partnern då =)

grejen är att man måste liva upp sexlivet hela tiden. gör man samma sak under en period, klart man tröttnar... så kom på nya grejer och överraska, det uppskattas mycket!
mistress besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-23-2009, 10:00 PM   #15 (permalink)
Nybörjar-fluktare

Det blir alldeles för sällan och jag lider. Jag är för FEG !!! Jag tar inga initiativ, inte hon heller. Jag älskar henne mer än allt men hon har hästar, hundar och vi har ungar sedan har vi ett hus som är stort behov av renovering, vi renoverar hela tiden på flera fronter. Vi har inte tid .. snyft. Jag önskar jag vågade köpa en dildo men jag är för FEG. Jag är van att tjejer vill ha mig och tar initiativen men nu har jag mött en tjej som är van att killen tar initiativen och därför väntar vi båda på den andra.
gladman1212 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-23-2009, 10:04 PM   #16 (permalink)
Nybörjar-fluktare

kanske 2 ggr i månaden när det är som bäst men det blir väl bättre när ungarna blivit större ..
gladman1212 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-24-2009, 11:28 AM   #17 (permalink)
Moderator

porrsarisen's Avatar

Quote:
Originally Posted by gladman1212 View Post
kanske 2 ggr i månaden när det är som bäst men det blir väl bättre när ungarna blivit större ..
om du fortfarande kan få upp den då ;)

Mellan två och tre gånger i veckan brukar det bli och jag är nöjd med det.

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules