Go Back   Porr > Diskussioner & Annat > Sex och Samlevnad

Besök våra vänner för mer porr!
» Amatörer » Free-6.se » Gratis-6.se » Milfarkivet » Mogna-damer.se » Nakna svenskor
» Webcamsnusk » 6-6-6.se » Drknull.se » Sprutsugen.se » Gratis-erotik.se » Erotikarkivet
» Gratis-porr » Gratis nakenbilder » Unga-tjejer.se » Gratis-porrfilmer » Unga tjejer » Dr Porr
» Norge Topp50 » Porrbilder.dk » Gratis-porrbilder » Gratiserotikk » Porrguide » Knullkompis.se
» Modne-kvinder.dk » Knullkalas.se » Smygis » Tjejer med Snopp » Sexgumman.com » Norskebabes.com
» Vilseifittan.se » Byst » Sextopplistan » Liveknull.se » Porrsajter » Sexkompis.se
» Porrtoppen » Mailin Olsson » Sexbook.se » Knullguiden.se » Nr-6.com » Tjejerlive.com
» Megaporr TGP » Jessica » Erotiksidor.se » Porrhuset » Knulltips.se » Norgestopp100
» Erotiska Filmer » Swedishtopp100 » Avsugningar.com » Erotiskafilmer.net » Sexzone.se » Sexarkivet.se

Besök fler vänner här!

Reply

LinkBack (1) Thread Tools Display Modes
Old 03-05-2006, 11:22 AM   1 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1 (permalink)
Volvopowerguy
Guest

Hur får man tjejen att svälja satsen?

Det är ett litet dilemma jag har funderat på länge! Eftersom jag själv har smakat på min sperma och inte tycker att det smakar så illa, men hur ska man gå tillväga när man ska få henne att göra det?

Hon har ju slickat av satsen från mig, men ta det i munnen eller svälja går inte! Jag tycker det är väldigt upphetsande om tjejen gör det!
  Reply With Quote
Old 03-05-2006, 09:46 PM   #2 (permalink)
Underbar knullis

Subs2000's Avatar

Finns nog inte så mkt du kan göra åt saken om hon inte vill. Men snacka ut om det så kanske du får veta varför hon inte vill göra det. Hon kanske inte vill svälja men tror att hon måste göra det om hon tar det i munnen å så. Så snacka ut om det så ska det nog lösa sig.

Ibland undrar man om inte kvinnor har bröst bara för att jävlas med en. - Arne Anka
Subs2000 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 03-06-2006, 02:39 AM   #3 (permalink)
killerbang
Guest

Si at det smaker som milkshake i dunno =P
  Reply With Quote
Old 03-09-2006, 07:17 PM   #4 (permalink)
Underbar knullis

det är bara att gaga henne..spruta ner i halsen..
blond besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 03-09-2006, 07:47 PM   #5 (permalink)
Underbar knullis
Donor

Gotland_M30's Avatar

Send a message via Yahoo to Gotland_M30
Quote:
Originally Posted by blond
det är bara att gaga henne..spruta ner i halsen..
Trevligt, trevligt.
Gotland_M30 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 11-25-2006, 04:37 PM   #6 (permalink)
Fluktare

va tusan Mr.Volvo...är nån jädra grej hon läst i Veckorevyn väl...ge henne en prenumation på Rapport istället*s*
Kompis till mig sa att det var bra för hyn att svälja till sin brud...o hennes hy blev bättre, sen var det lugna gatan för han*s*
80% av alla mina tjejer har svalt det med ett leende...kanske haft tur vad vet jag :)
Old 11-25-2006, 05:03 PM   #7 (permalink)
Administrator

Hmm... Gäller nog att först o främst säga det på ett bra sätt att du skulle vilja att hon gör det. men tror också att du måste respektera om hon inte vill det.
Jag menar.. . hmm.. tänkt dej själv vad finns det för nöje i det för tjejen?

Pimpz besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 01-15-2007, 07:16 PM   #8 (permalink)
Fluktare

Quote:
Originally Posted by Volvopowerguy View Post
Det är ett litet dilemma jag har funderat på länge! Eftersom jag själv har smakat på min sperma och inte tycker att det smakar så illa, men hur ska man gå tillväga när man ska få henne att göra det?

Hon har ju slickat av satsen från mig, men ta det i munnen eller svälja går inte! Jag tycker det är väldigt upphetsande om tjejen gör det!
Uj, jag som tycker det är lite mindre najs att slicka av satsen, bättre att ta den i munnen direkt.

Men några tips:

*Prata med tjejen och fråga varför hon inte vill.

*Ren och fräsch-Utgår jag från att du är redan

*Tänk på vad du äter, hälsosamt käk ger bättre smak på grejerna. Låter kanske som en myt, men det är sant! Frukt (har hört ananas speciellt, men det vet jag inte om det är sant) gör det bättre, skräpmat sämre. Drick mycket vatten med.

*Se till att du har kommit dagen innan eller samma dag redan, hon kanske tycker det är otäckt när det kommer mycket på en gång. Bättre med mindre mängd kanske?

Ja, några tips iaf, något kanske funkar? :)
såckersöt besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 11-05-2007, 09:55 PM   #9 (permalink)
Nybörjar-fluktare

Vill hon inte så vill hon inte. Respektera! Man ska absolut aldrig tjata eller övertala tjejen eller killen till någon hon/han inte känner sig bekväm i. Självklart ska man fråga vad det beror på, men det räcker att stanna där. Det viktiga är förståelsen!
mlmlml2 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 12-14-2007, 10:11 PM   #10 (permalink)
Nybörjar-fluktare

Tack mlmlml2!

Ungefär vad jag skulle skrivit också. Tjejer gillar olika saker. Har varit med tjejer som tyckt att svälja sperma är otroligt nasty, och andra får inte nog av det. Så är det bara.

Vissa gillar analsex, andra inte.
PeterNicklas besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 01-06-2008, 06:21 PM   #11 (permalink)
Nybörjar-fluktare

prata prata o förstå varandra.....har ni pratat om det
Tomas007 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 01-06-2008, 06:54 PM   #12 (permalink)
Nybörjar-fluktare

I nån frågespalt i nån hyfsat seriös tidning va det en kvinnlig sexrådgivare som tipsade om att man ger tjejen en Vicks Blå en stund innan man ska till.
Dels kommer det att smaka nästan bara mint för henne (hoppas hon gillar mint) , och dessutom så tjänar killen på det oxå iomed att det blir en lite bedövande effekt från halstabletter , och som tydligen e schysst....
Viktor66 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules