Äntligen vågar jag ta steget! har tidigare varit medlem på denna underbara sida men hittils bara surfat på exkillens nick!
Reggade ett eget nu och här kommer bildserien jag varit sugen på att posta en längre tid men inte kunnat för killen varit svartsjuk!
Bild serien är inte tagen i sverige , utan under tiden då jag arbetade utomlands!
Men eftersom jag är svensk tycker jag bilderna passar bra här! och jag räknar med både lit ris och ros på mitt utseende.
Fått frågor om jag finns på lunar eller playahead SVAR:nej
men har nu registrerat mig på
SEXZONE - vet ej om ajg kommer hänga där mycket
Varför vill jag visa upp min fitta och mina nakna kropp för er?
Det undrar min exkille med.
För mig är detta ett stort steg i livet ,vågar stå för vem jag är och hur jag ser ut. kan inte låta bli att bli upphetsad över tanken att kåta knullis medlemmar sitter och runkar kanske till min kropp och utseende? eller?
Vem är då jag?
Jag heter inte Sarah på riktigt , men vill inte skylta med mitt riktiga namn .
Ni som eventuellt känner igen mig vill jag bara be om en sak! skylta inte med mitt namn eller vart jag bor! detta strider även emot knullis.com riktlinjer. så ni kna få era konton spärrade.
Jag är född -85- jusst nu singel men ha så klart KK.
Har fler bilder att posta beroende på feedbacken man får här.
Jag får inte på en knulldejt med vem som heslt utan har såklart mina krav!
Inom sex gillar jag det mesta! inte våld eller kiss,bajs såklarrt =)
Men gärna lite gruppsex iaf med två kkillar - en kuk i munnen och en i min bak är favoriten!
Givetvis söker jag nya spännande kontakter i hela landet!
men ger inte ut mitt nummer till vem som helst! har såklart sex med både tjejer killar och par!
De par och tjejer som postat bilder på sig själva här på forumet hittils
får gärna pma mig så tittar jag och ser om det är intressant.
Tack för en fin sida! och jag kommer garanterat trivas här!
Tydligen kan bara VIP medlemmar se mina bilder! så lägger till en bild iaf som alla kan se (hhi fuskar lite)